Dedeman este un nume care aproape că nu are nevoie de prezentare. În momentul de față este lider în România la categoria bricolaj și materiale de construcții pentru Casa si gradina. Fondată în 1992 de către frații Adrian și Dragoș Pavăl, afacerea a pornit inițial ca un magazin mixt, într-un spațiu de 16 mp din Bacău. Doi ani mai târziu magazinul avea 11 angajați, din 2002 crescuse numărul la 245 iar în momentul de față Dedeman are peste 11000 de angajați în 51 de magazine în toată România, dintre care, putem număra Bistrita, Satu Mare, Buzău, Târgoviște, Oradea şi Arad.
În 2010 a devenit lider pe piața din România, lăsând în urmă concurenți precum Ambient, Brico Depot, Diego, Elvila, Homelux, Hornbach, IKEA, JYSK, Lem’s şi Leroy Merlin, iar în 2015 s-a remarcat ca fiind al 4-lea cel mai mare nume pe partea de bricolaj din Europa Centrala și de Est. Acest lucru a fost posibil deoarece valorile precum: seriozitate, perseverență, ambiția, onestitate, hărnicia și implicarea au stat mereu la baza dezvoltării magazinelor Dedeman.
Însă acest succes nu i-a făcut pe fondatori să uite de responsabilitatea socială pe care o au. Astfel au dezvoltat mai multe Planuri de bine prin care ei și-au asumat să contribuie la dezvoltarea și îmbunătățirea societății prin investiții punctuale în Educație, Sport, Cultură, Comunitate și nu în ultimul rând, Mediu.
Este ușor de înțeles de ce numele Dedeman este automat asociat cu ideea de profesionalism și seriozitate. Un alt lucru prin care Dedeman își respectă promisiunea de a fi , este ajutorul pe care îl oferă clienților în proiectarea viitoarelor planuri de amenajare prin secțiunea de Ghiduri, prin Stiluri de amenajare și proiectare 3D care fac parte din gama de servicii pe care le puteți găsi online pe site-ul dedeman.ro.