Răspunsuri la întrebări frecvente (FAQ)

Întrebări cont

Aş dori să primesc ultimele oferte speciale prin e-mail. Cum mă abonez?

Pentru a primi newsletters care conţin cele mai recente oferte speciale ale magazinelor dvs. preferate, este necesar să vă creaţi contul Kimbino şi să selectaţi magazinele despre care doriţi să fiţi informat.

Cum mă înregistrez?

Înregistrarea este foarte simplă şi rapidă:

  • Doar daţi clic pe „Înregistrare” (colţul din dreapta sus)
  • Introduceţi adresa dvs de e-mail şi parola
  • Dacă nu doriţi să primiţi informaţii despre cele mai recente oferte, daţi clic pe „Vreau să primesc newsletter-ul şi ofertele speciale”
  • Daţi clic pe „Creaţi un cont” şi aţi terminat :)

De asemenea, puteţi completa câteva informaţii suplimentare pentru a putea personaliza oferta de catalog şi reducerile în funcţie de nevoile dvs. De asemenea, vă puteţi înscrie cu contul dvs. Facebook, după ce aţi dat clic pe „Conectaţi-vă cu Facebook”.

Înregistrarea este gratuită?

Da, atât înregistrarea, cât şi newsletters-urile trimise către e-mailul dvs. sunt gratuite.

Am creat un cont, dar nu primesc niciun fel de cataloage pe adresa mea de e-mail.

Verificaţi dacă aţi selectat magazinele la care aţi dorit să vă abonaţi - trebuie să aveţi magazinul (magazinele) adăugat (adăugate) la FAVORITE (simbolul în formă de inimă). De asemena, este posibil ca în acest moment să nu fie disponibile cataloage de la magazinele dvs. favorite. Verificaţi-vă „spam-ul” sau „promoţiile"; cataloagele şi ofertele speciale pot fi în acele dosare.

Ce să fac dacă mi-am pierdut sau uitat parola?

Dacă aţi uitat sau aţi pierdut parola, da clic pe „Parolă uitată” (din partea de jos a iconiţei „Conectaţi-vă cu Facebook”). Un e-mail pentru resetarea parolei va fi trimis la adresa dvs. de e-mail. Verificaţi adresa dvs de e-mail pentru a primi instrucţiuni.

Cum pot schimba parola?

Dacă doriţi să schimbaţi parola, accesaţi setările contului dvs. şi faceţi clic pe „Schimbare parolă”

Pot să-mi schimb adresa de e-mail după înregistrare?

Nu, nu este posibil să vă schimbaţi adresa de e-mail. Dacă doriţi să utilizaţi o nouă adresă de e-mail, trebuie să creaţi din nou un cont nou.

Cum pot elimina magazinele din Favorite?

Dacă nu mai doriţi să primiţi informaţii la niciun magazin, aveţi două opţiuni:

  • Căutaţi un magazin, nu doriţi să primiţi nicio ştire şi faceţi clic pe butonul inimă (Eliminare din Favorite)
  • Dacă doriţi să actualizaţi lista cu favorite în grup, puteţi face acest lucru în setările contului dvs., atunci când sunteţi conectat la secţiunea „Magazinele mele”. Aici puteţi elimina un magazin din Favorite cu un buton cruce.

Dacă ştergeţi un magazin din Favorite, nu vom mai putea să vă trimitem buletine informative de la respectivul magazin.

Cum pot să mă deconectez sau să mă dezabonez de la newsletters?

Pentru a vă deconecta, daţi click pe „Contul meu” şi apoi pe „Deconectaţi-vă”.

Dacă doriţi să vă dezabonaţi de la newsletters, puteţi face asta dând clic pe link-ul de la sfârşitul fiecărui newsletter.

Cataloage, reduceri şi oferte speciale

Cum pot obţine mai multe detalii despre reduceri, oferte speciale şi produse din cataloage?

Kimbino nu este responsabil de conţinutul catalogului şi nu avem alte informaţii despre produse sau reduceri specifice. Pentru mai multe informaţii, vă recomandăm să vizitaţi site-ul oficial al magazinului.

Este posibil să fac cumpărături prin intermediul Kimbino?

Nu, nu este posibil să achiziţionaţi nimic de pe site-ul nostru. Kimbino este mai mult un browser pentru cele mai recente cataloage din diferite magazine, ca o sursă de inspiraţie înainte de a vă face cumpărăturile şi ca o unealtă pentru urmărirea ultimelor reduceri ale magazinelor.

Este posibil să descarc cataloage de pe Kimbino în format PDF?

Nu, cataloagele disponibile pe Kimbino nu pot fi descărcate şi vizualizate în format PDF.

Pot să primesc un catalog tipărit în căsuţa mea poştală prin intermediul Kimbino?

Nu, Kimbino nu este responsabil pentru tipărirea şi distribuirea cataloagelor. Acest serviciu este oferit chiar de către magazinele individuale. Kimbino încearcă să protejeze mediul şi prin urmare oferă un mod de răsfoire a cataloagelor, care este mai rapid, mai economic şi mai confortabil - cataloagele online sunt disponibile oricând şi oriunde.

Localitatea:

Aş dori să văd cataloage doar din oraşul meu, este posibil?

Da, pe site, faceţi clic pe „buton Oraş”, selectaţi oraşul dvs. şi apoi veţi vedea toate cataloagele din locaţia dvs.

Nu văd oraşul meu în lista „Setări locaţie”, ce ar trebui să fac?

Dacă oraşul dorit nu poate fi selectat, vă rugăm să încercaţi să alegeţi unele oraşe mari mai apropiate.

De ce nu pot vedea niciun catalog după ce mi-am selectat locaţia?

Este posibil, nu există în prezent cataloage disponibile pentru oraşul selectat sau magazinul selectat nu este situat în oraş.

Aplicaţie mobilă

Cum pot descărca aplicaţia Kimbino?

Aplicaţia Kimbino este disponibilă pe Google Play. Puteţi să o descărcaţi dând clic aici.

Stau într-o ţară în care aplicaţia este disponibilă, dar nu o pot instala. De ce?

Verificaţi setările regionale din contul dvs Google. Dacă aplicaţia Kimbino nu este permisă în ţara pe care aţi selectat-o când aţi creat contul dvs. Google, s-ar putea să vă limiteze accesul la instalare, indiferent de ţara în care locuiţi în prezent.

Cum pot să mă înregistrez în aplicaţia Kimbino?

După instalarea şi deschiderea aplicaţiei Kimbino, daţi clic pe rotiţa de setări (din partea dreaptă).

  • Dacă adresa dvs de e-mail este deja înregistrată la Kimbino (pe pagina web Kimbino sau APP Kimbino), tot ce trebuie să faceţi este să daţi clic pe „Autentificare”
  • Dacă nu aveţi un cont Kimbino, daţi clic pe „Creaţi cont", introduceţi adresa dvs de e-mail şi parola şi bucuraţi-vă de beneficiile reţelei noastre Kimbino :)

Autentificarea mea este valabilă numai în aplicaţie?

După înregistrarea cu Kimbino prin intermediul aplicaţiei, puteţi să accesaţi contul dvs. folosind aceeaşi adresă de e-mail şi aceeaşi parolă pe pagina noastre web Kimbino. Nu este nevoie să vă înregistraţi din nou dacă doriţi să vă autentificaţi prin intermediul paginii noastre web Kimbino. Datele dvs sunt sincronizate automat.

Aş dori să primesc informaţii despre cele mai recente cataloage în momentul în care sunt încărcate. Este posibil să setez acest lucru?

Da, puteţi activa notificările şi să nu pierdeţi nicio reducere a magazinului dvs.

Este posibil să răsfoiesc cataloagele din altă ţară?

Da, daţi clic pe „Informaţii” (rotiţa de setări - colţul dreapta sus), „Setări de locaţie” şi selectaţi ţara de ale cărei cataloage sunteţi interesat.

Aplicaţia este disponibilă şi pentru iOS?

Aplicaţia este în prezent disponibilă numai pentru smartphone-urile care folosesc Android ca sistem de operare. Pentru a răsfoi cataloagele fără limitări impuse de sistemul de operare, vizitaţi site-ul nostru www.kimbino.com.

Mai mult, acum puteţi descărca marcajul Kimbino pe dispozitivul dvs. iOS. Puteţi găsi aici instrucţiuni despre cum să faceţi acest lucru: www.kimbino.green/projects.

Cum pot adăuga un card de fidelitate?

Deschideţi aplicaţia Kimbino, selectaţi „Carduri” din meniu:

  • În colţul din dreapta sus faceţi clic pe „+”
  • Găsiţi magazinul căruia îi aparţine cardul de fidelitate
  • Scanaţi codul sau introduceţi manual numărul cardului
  • Faceţi clic pe „Adăugare card” şi gata:)

Cardul de fidelitate, pe care vreau să-l adaug nu este listat, ce ar trebui să fac?

Dacă magazinul pentru care doriţi să adăugaţi un card de fidelitate nu este listat, faceţi clic pe „Următorul card”, introduceţi „Numele cardului” şi urmaţi procedura normală pentru crearea unui card de fidelitate online.

Pot schimba ordinea în care sunt afişate cardurile de fidelitate?

Cardurile sunt sortate alfabetic în mod automat. Cu toate acestea, puteţi marca cardurile de TOP pe care le utilizaţi cel mai des pentru a le pune în partea de sus a listei. Ţineţi degetul pe filă pentru a vedea opţiunile de editare a cardului - faceţi clic pe „Adăugare/eliminare din Favorite”.