Brandul Bershka face pate din grupul spaniol Inditex, împreuna cu alte nume mari de pe piața retailerilor, cum ar fi Zara, Massimo Dutti, Pull and Bear sau Stradivarius. Însă spre deosebire de frații mai mari din grup și de restul competitorilor din domeniul Haine, pantofi, sport, care sunt Decathlon, Hervis, Bonprix, Pepco, Deichmann, Takko, Intersport, Ecco, H&M şi Nissa, Bershka a fost creat preponderant pentru publicul tânăr. Creată în 1998, Bershka s-a dezvoltat și extins în ultimii 18 ani, ajungând în momentul de față la peste 1000 de magazine în mai mult de 70 de țări. Bershka România și-a deschis primele magazine în 2009 iar acum a ajuns la 10 în cele mai mari orașe ale țării în cum ar fi Floresti, Iasi, Baia Mare, Brasov.
Și tocmai pentru că este un brand al cărui ținta îl reprezintă tinerele generații, Bershka și-a propus să aibă grijă de viitorul lor, luându-și un angajament de sustenabilitate complex care poate fi găsit pe Bershka online în secțiunea Join life. Tinerii sunt încurajați să aducă la magazine hainele pe care nu le mai folosesc, iar acestea vor primii o nouă viață și se vor întoarce în comunitate. Iar articolele vechi de pe stocuri, sunt reutilizate pentru a crea haine noi, în trend, și de fiecare dată unice. Tocmai de aceea oferta Bershka Join Re-Made este în ediție limitată cu stocuri reduse.
Pe Bershka online se pot găsi și restul angajamentelor legate de atenția față de mediu, printre care amintim și eliminarea pungilor de plastic și utilizarea bonului electronic. Toate acestea sunt menite să reducă impactul asupra mediului înconjurător. Cu toate că este un brand pentru tineri, Bershka România își ia foarte în serios rolul pe care îl are pentru viitorul lor și dovedește că atenția față de starea de bine a clientului merge mai departe de hainele extravagante pe care le oferă.
Și pentru a dovedi că interesul pentru ultimele tendințe, pornite de la tineri, pentru tineri, este cat se poate de serios, pe Bershka online bershka.com există secțiunea Bershka creators, un loc unde tinerii pot deveni sursa de inspirație pentru ceilalți de vârsta lor, dacă își dovedesc abilitățile legate de fashion și trenduri. Tot ce trebuie să facă e să trimită poze cu ținute inovatoare, curajoase și unice, iar acestea pot deveni publice și o inspirație pentru ceilalți tineri din toată lumea.